Monday, July 6, 2015

Summer Dress - Palm Tree Print

Hello beauties! This past week and weekend was fun and full of feelings but very happy that I am back to my little fashion world! Anyway, for today's look I am wearing a dress from Twintreasuresclothingboutique. I love the print and color of this dress, the back is very sexy. This dress is so summery and pretty I just love to wear it! It was the perfect dress for a summer night out, I hope you guys like this look. I can't wait to show you all the cute stuff I got from Portland me and my mom were shopping all day hehehe... Talk to you guys on my next post! Kiss

Hola bellezas! Esta última semana y fin de semana fue muy divertido y lleno de sentimientos, pero muy feliz que estoy de vuelta a mi pequeño mundo de la moda! Bueno, para el look de hoy llevo puesto un vestido de Twintreasuresclothingboutique. Me encanta el estampado y el color de este vestido, la parte trasera es muy sexy. Este vestido es tan veraniego y bonito me encanta ponérmelo! Era el vestido perfecto para salir de noche con este tiempo de verano, espero que les guste el look. Me la pase de compras con mi madre en Portland, no puedo esperar a mostrarle todas las lindas prendas que compre!!! Bueno nos hablamos en mi próximo post guapas! Besos

Wearing/Llevo Puesto
Dress here / Vestido aqui
Forever 21 heels / zapatos de Forever 21
Old Navy bag / bolsa de Old Navy

38 comments:

  1. beautiful dress, but even cuter sandals :)

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    ReplyDelete
  2. That dress is summer ready and my my you look incredible in it!
    xoxo
    NEW POST
    www.fashionnfreedom.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. You are right,the dress is so gorgeous.
    Love the prints and the sexy back.

    You look great dear!

    ReplyDelete
  4. I love that dress! It goes perfect with your shoes :)

    ReplyDelete
  5. Wow! You look absolutely stunning x

    http://www.fashioliezta.com

    ReplyDelete
  6. Qué guapa estás, qué bien te sienta el vestido.
    Lo combinas genial con esos zapatos preciosos.
    Un besito :)

    ReplyDelete
  7. Really pretty dress :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  8. You look stunning here!! I love that dress!!

    Danielle

    http://www.blushblossom.com

    ReplyDelete
  9. Sooo gorgeous! <3
    Kisses!
    Adina
    www.letsbegorgeous.com

    ReplyDelete
  10. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  11. Great dress :))

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Such a beautiful dress! You look amazing as usual xx

    http://followeroffashionn.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Beautiful dress dear!

    x
    www.thecherryfactor.com

    ReplyDelete
  14. Me encnata el vestido, el estampado y la altura son perfectos, estilizan muchisimo la figura!
    un beso...


    Zapatos Rojos

    ReplyDelete
  15. Loving the tropical print. A nice twist from the usual floral print.

    Liv

    www.livforstyle.net

    ReplyDelete
  16. Really great print on that dress and love the shoes :)
    Sunrise of my life :)✿

    ReplyDelete
  17. No me extraña que te guste el vestido! es precioso!! y la verdad es que no te puede quedar mejor ;)
    Un besete desde www.alphasdreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Cute dress! You look beautiful! Love this outfit :)) have a nice day x

    Welcome to my blog
    www.blotterlife.com :))

    ReplyDelete
  19. El vestido es genial. Resalta muchísimo tu figura y tienes un cuerpo increíble. Además, el color del vestido va muy bien con tu color bronceado (que envidia jjj).

    Un beso, te espero por mi blog:)
    Carmen de Coloco mi desastre con mi ropa.

    ReplyDelete
  20. El vestido es precioso, pero no más que tú, me encanta tu pelo.
    Un besito.

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Vestidazo! Te marca una silueta espectacular.
    Besotes

    www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  22. Me encanta como te queda el vestido, te hace un cuerpazo!

    xx

    http://unromanceconlamoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ese vestido es una pasada, y que bien te queda aunque bueno con ese cuerpazo qué es lo que no te quedará bien verdad?jajaj Un abrazo enorme preciosa

    http://www.caritrini.esy.es/

    ReplyDelete
  24. Me encantó el estampado de palmeras!

    ReplyDelete
  25. www.messingontheworld.blogspot.com PASEN CHICAS!!

    ReplyDelete
  26. www.messingontheworld.blogspot.com PASEN CHICAS!!

    ReplyDelete
  27. Un vestido precioso, estás guapísima.

    ReplyDelete
  28. un look genial!
    Ese vestido es precioso y te sienta muy bien, las sandalias me encantan y con ese toque de azul en la tira no pueden ser más bonitas!
    un besito,
    Marimar
    - laruedelamode -

    ReplyDelete
  29. The dress looks so good on you :)
    http://ellabellaslifebook.blogspot.com/2015/07/how-to-deal-with-bad-day.html

    ReplyDelete