Sunday, June 21, 2015

Nautical Dress

How cute is this nautical dress from Voodoovixen! This website has the cutest retro vintage-inspired  looks. I wore this dress very casual and simple with this weather lately the less the better! When it comes to shopping for me the more comfortable I can be the better and for that reason I wore my new lace up flats from JustFab yes I am obsessed with lace up shoes! These flats are the most comfortables shoes I have gotten in some time. These two pieces together I just love, even tho this dress is more in the retro vintage style this outfit just gives me a vibe of  a beachy day with these colors and print! 

Qué lindo es este vestido náutico de Voodoovixen! Este sitio web tiene unos looks retro- vintage super lindos. Me puse este vestido muy casual y sencillo, con este tiempo últimamente lo menos que te pongas lo mejor jejeje... Cuando se trata de compras para mí lo mas cómoda que pueda estar lo mejor y por eso combiné mis nuevas sandalias de encaje con este vestido y si chicas estoy obsesionada con este tipo de zapatos! Estos zapatos son muy cómodos, los más cómodos que he tenido en un tiempo. Estas dos piezas juntas Me encanta, Aunque este vestido es más en el estilo retro-vintage este look me da una sensación de que sería perfecto para un dia en la playa, con este estampado y color! Bueno, ojala les agrade este look y gracias por leer guapas!


Wearing/ Llevo Puesto
Dress Here / Vestido Aqui
JustFab Shoes / Zapatos de JustFab 
Target Bag / Bolsa de Target 


26 comments:

  1. Love seeing your outfits! Great dress :)

    genesisfashioncloset.blogspot.com

    Check out my NEW post!

    ReplyDelete
  2. ¡Yo me he enamorado de tus sandalias!
    Son muy bonitas.

    Miriana's World Blog

    ReplyDelete
  3. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  4. The dress looks really good on you!

    x
    www.thecherryfactor.com

    ReplyDelete
  5. Oooh me encanta me parece un vestido súper lindo, muy guapa un beso :)

    chicasaltasalamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Qué bonito vestido!!, es precioso, ideal para el verano, muy naïf!

    Un besote,
    Marga

    ReplyDelete
  7. Además de estar preciosa, me encanta el conjunto.
    Un besito :)
    Pretty Little Lawyer

    ReplyDelete
  8. Love it! x

    http://www.fashioliezta.com

    ReplyDelete
  9. This dress sums up summer.

    Liv

    www.livforstyle.net

    ReplyDelete
  10. Beautiful dress and sandals.
    www.fashionobsessher.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. That dress is so cute! I'm in love with almost anything nautical. :)

    xx,
    Tiny darling

    ReplyDelete
  12. Wow, you looks so cute dear. Love your dress!
    xoxo,
    http://www.keepitstylishandsexy.de/

    ReplyDelete
  13. That dress is super cute! Love both the print and the cut. Your little back and the espadrilles are fab too.

    Have a great week!

    Alex - Funky Jungle

    ReplyDelete
  14. Amazing dress! You look adorable!
    Love your hair too!
    Love from pazhalabirodriguez.com ♡

    ReplyDelete
  15. guaaau! que preciosidad!! me encanta! el toque del calzado lo realza aún más!!!

    ReplyDelete
  16. pretty dress! Love the sandals too :)

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    ReplyDelete
  17. ¡Qué monada de vestido! Es super original.
    ¡Un besazo!

    http://pausplace.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  18. That's the perfect summer outfit Andy.
    http://millystyles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Es un look precioso, muy veraniego y juvenil.
    www.caprichosasyconsentidas.com

    ReplyDelete
  20. Such a cute dress and I love your shoes! And your hair!
    xo
    alysamadisun.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. love the Dress

    http://carrieslifestyle.wordpress.com
    Posts online about St. Anton, Provence, South Africa...

    ReplyDelete
  22. pretty dress and bag... :)

    www.fashionbyjeje.com

    kiss

    ReplyDelete
  23. i love the shoes...

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    ReplyDelete