Wednesday, April 15, 2015

The Plaid Shirt

Hey beauties! This post is a collaboration with Re.mu and Queen fashion Shop. One of the things I got it's this big plaid shirt. The first thing that call my attention about this shirt was the color, I think grey and pink look so pretty together! Another thing I love about this shirt is that you can wear it in a lot of different ways. My favorite way to wear it is around the house hehehe... looks very casual, is comfortable and looks a bit sexy, but for this time you guys don't get to see me around the house with it hehehe... from the many ways you can wear this shirt I decide to wear it like a dress with flats, casual and cute! I also got the bag, I’m obsessed with it! I can just see myself wearing it all the time. It’s a perfect bag for spring and summer, very glad I got it! I have to say that I am very impressed with the quality of the items they are all really really nice! You guys can see more pieces from Queen fashion Shop here. Thank you so much for reading! 

Hola bellezas! Este post es una colaboración con Re.mu y Queen fashion Shop. Una de las cosas que elegí es esta camisa tartán. Lo primero que me llamó mi atención sobre esta camisa fue el color, creo que gris y rosa se miran muy bonitos juntos! Otra cosa que me encanta de esta camiseta es que la puede llevar en un montón de maneras diferentes. Mi forma favorita de llevarla es alrededor de la casa jejeje ... se ve muy casual, es cómoda y se ve un poco sexy, pero por esta vez ustedes no me llegan a ver en la casa con ella jejeje ... de las muchas maneras que la puedes llevar esta camiseta decidí llevarla como un vestido con zapatos planos, casual y muy lindo! También  elegí la bolsa, estoy obsesionada con ella! Ya me puedo ver poniendomela todo el tiempo. Es un bolso perfecto para la primavera y verano, muy contenta que la aiga escogido! Tengo que decir que estoy muy impresionado con la calidad de las prendas que escogí, todas son muy muy agradable! Ustedes pueden ver más  prendas de Queen fashion Shop aquí. Muchas gracias por leer!


Get the look!
Shirt Here / Camisa Aqui
Bag Here / Bolsa Aqui
Similar Flats Here / Zapatos Similares Aqui
Similar Belt Here / Cinto Similar Aqui
Xoxo

See more!


33 comments:

  1. Beautiful hair, cute outfit and lovely blog :)

    Sara Cabido | Little Tiny Pieces of Me

    ReplyDelete
  2. your hair *___*
    Love the shirt :3

    Ana, xo ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Oh my gosh, that plaid shirt is so so pretty! I absolutely love how you wore it.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Me encantan estas camisas-vestido, la tuya es ideal!!!
    Un beso guapa!

    ReplyDelete
  5. love ur pics so much, you are beautiful

    ReplyDelete
  6. I love your shirt, the colour is gorgeous x

    ReplyDelete
  7. You are a very beautiful girl and I love you hair ! *_*

    I've just started a lifestyle blog, come to see and comments if you have time, it could be very helpful :-D
    http://thatisdope.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  8. Gorgeous with the shirt! X

    http://www.fashioliezta.com

    ReplyDelete
  9. La camisa es espectacular. Me encanta la mezcla de colores, y tienes razón, hay mil formas de combinarla. Besos

    ReplyDelete
  10. love the shirt dress
    new post :http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/04/lady-in-red.html

    ReplyDelete
  11. Very cute! I love plaid and loving these plaid and denim shirt dresses! Xo

    ReplyDelete
  12. me encantan estas camisas-vestido y esta es preciosa!!
    Muchos besos cielo. Muakkk
    www.jugandoconeros.com

    ReplyDelete
  13. Beautiful outfit, Andy! Really like the colors, so spring <3 And your hair, wishing my be like yours, haha!

    Xoxo, Carol!
    www.carolinatvrs.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  14. Quedan geniales las camisas-vestidos con un cinturón chulo. Las manoletinas también son muy bonitas. Un beso guapa.

    ReplyDelete
  15. Me gusta mucho el vestido es precioso.Un besazo
    http://www.thedesire.es/

    ReplyDelete
  16. You are so much beautiful! I love you hair.
    This bag is perfect :) I am your new follower.

    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. yes yes and yes on the shirt!!! I would just wear it with jeans, mom life just makes me want to be comfortable all the time! haha Would love for you to come take a peek at my blog :) XO www.ohhappyusstyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. vaya monada la camisa!!! te queda divinamente


    http://bellerivoli.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  19. So pretty and dress looks Amazing on you. :)

    SelestyMe.com

    ReplyDelete
  20. So nice! Great look.

    beijinhos
    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    ReplyDelete
  21. Oh I love your shirt so much, such a great mix of grey and pink, it's so feminine and pretty :))

    xx
    www.smilesnapsparkle.com

    ReplyDelete
  22. Muy chulo el vestido. Feliz día, Amparo http://fanofstylebyamparo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  23. Lindo camisão! Gostei da cor!!
    bjoo

    Tiemi
    rosebox.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. super outfit:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  25. Lovely plaid shirt dear.

    x
    www.thecherryfactor.com

    ReplyDelete
  26. you are so beautiful!

    http://carinazz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Love the colors, the soft pink and gray look great together. Pretty, chic and perfect for spring.

    Allie of ALLIENYC
    allienyc.com

    ReplyDelete