Sunday, April 26, 2015

Hair Accessories!

Hello beauties! This past week I got some hair accessories from IrresistibleMe. You can find hair extensions, accessories and hair tools on the website! I love hair extensions but, as you guys can see at the moment I don't really need them! I got to try six different accessories but there is one that stole my heart hehehe...  the first accessory on the picture its my favorite! I love that you can wear it on the back of your head or on the front. I also like the pearl headbands, I think they look very romantic! Which one is your favorite? You can find more styles here. Thanks for reading!   

Hola bellezas! La semana pasada me llegaron algunos accesorios para el cabello de IrresistibleMe. Ustedes pueden encontrar extensión para el cabello, accesorios y planchas en el sitio! Me encanta las extensiones para el cabello, pero, como ustedes pueden ver al momento realmente no las necesito! Me dieron a probar seis accesorios diferentes, pero hay una que me robó el corazón jejeje ... el primer accesorio en la foto es mi favorito! Me encanta que se puede usar en la parte posterior de la cabeza o en la parte delantera. También me gustan las diademas de perlas creo que se ven muy románticas! Cual es tu favorita? Puede encontrar más estilos aquí. Gracias por leer chicas!



Irresistible Me Hair Accessories Here / Accesorios De Irresistible Me Aqui 

 Xoxo

21 comments:

  1. Uau, son todos preciosos! Me encata el primero, es muy original! Y la diadema azul me ha enamorado!
    Besitos
    Elena

    ReplyDelete
  2. So beautiful! X

    http://www.fashioliezta.com

    ReplyDelete
  3. Those are fantastic! I love hair accessories, though I don't wear them as often as I should ^^

    ReplyDelete
  4. That first accessory is so darling! I absolutely adore it. Looks super cute to have on in the summer with nice flowing dresses and skirts!

    Marta
    www.paradiseplayground.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. The first one is super cute! <3

    ReplyDelete
  6. Yo soy super fan de los accesorios para la cabeza! Te digo que me cuesta conseguir y me gustaria tener mas y atreverme mas!

    Besitos y Feliz Semana

    Remly M.
    http://www.thelittlevenecia.com/

    ReplyDelete
  7. They are so pretty!

    carinazz.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. You're so pretty! And urghhh.. so much love for the hair accessories!

    www.nurulali.com

    ReplyDelete
  9. So pretty!
    Love Lynda
    http://fashion-petite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Such a cute outfit and lovely hair.

    astylishlovestory.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. such beautiful hair accessories ^^

    www.heykasumi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Great accessoires! I love the one in the back of the hair :)
    Have a nice day
    Greets,
    Lea from www.when-love-speaks.com

    ReplyDelete
  13. Qué bonitos accesorios para el pelo! Me encanta la primera fotografía y la diadema con flores y perlas hasta la mitad. Bss:)

    ReplyDelete
  14. I loved the first one, your hair is so beautiful !!
    xoxo ♡♡
    http://www.watermelonclouds.tk/

    ReplyDelete
  15. wow, amazing hair details...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2015/04/lollypop.html

    ReplyDelete
  16. love this first one very much!
    mary2be.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Great share! This fashion blog is indeed good for getting the fashion information. Just for a share you can find awesome collection of hair accessories at 6thstreet.

    ReplyDelete