Saturday, December 13, 2014

Pretty Colors On A Rainy Day!

 Wearing/Llevo puesto
Coat similar here/ Abrigo similar aqui
Pums similar here/ Zapatos similares aqui
Bag similar here/ Bolsa similar aqui

 Hey guys! So my hair was very frizzy hehehe... It was raining a little bit so I thought it would be ok to take a couple of pictures, until I saw the pics later in the day! But anyway who cares. I am wearing jeans! :o I found these very cool elastic bands that go around your belly and jeans they are very nice and comfortable and now I get to wear my normal jeans yay! Seven more weeks and my little one is here, we are so excited! But I am also very excited to go back to my normal clothes, well Of course its going to take some time but I am still pretty excited :) For now, I am enjoying my big belly!
I will be doing a baby post sharing some pictures of cute clothing and baby pictures, I think it would be cute! :)

 Hola chicas! Bueno pues les cuento que mi cabello estaba muy muy crespo jejeje... Estaba lloviendo un poco, así que pensé que estaría bien tomar algunas fotos, hasta que vi las fotos más tarde en el día y me di cuenta de lo crespo que se me puso! Pero de todos modos a quién le importa, traigo pantalones vaqueros puestos yay! :o Encontré unas bandas elásticas que van alrededor de la panza y los pantalones son muy agradables y cómodas. Siete semanas más y mi pequeño está aquí estamos muy emocionados! Pero, también estoy muy emocionado de volver a mis ropas normales, Por supuesto va a tomar algún tiempo pero de todos modos me da bastante emoción después de nueve meses :) Por ahora estoy tratando de disfrutar mucho lo que queda de mi embarazo aunque viene la parte mas difícil jejeje... Estoy planeando hacer un post de bebé y compartir algunas fotos de ropa y fotos de ultrasonido, creo que seria muy lindo! :)


 Thanks for reading!

24 comments:

  1. Love this outfit, the colours are so pretty! Can't wait to see the cute baby clothing and pictures xx

    A Fashion Tale // UK Fashion & Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  2. I envy you for still fitting into your regular jeans, even with an elastic band. I gained my weight on belly and butt, so it took me ages until I fit back into my regular jeans. (well, not ages, but 5 months can seem like eternity!)

    LindaLibraLoca: Beauty, Baby and Backpacking

    ReplyDelete
  3. Great outfit,I love your coat :)

    fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I love the color, makes me happy! :)

      Delete
  4. Siempre tan dulce y bonita.
    ¡¡Me encanta!!

    Un besito!
    Essence Of Electricsbubbles

    ReplyDelete
  5. Nice pink coat!

    x
    www.thecherryfactor.com

    ReplyDelete
  6. Deseando ver ese post del bebé ^_^ El pelo se te ve precioso igualmente y estás ideal. Me encantan los colores de la camiseta, muy dulce. Besiños.

    Ysilacosafunciona.com

    ReplyDelete
  7. You look so beautiful... more every day!! So glad you are enjoying this time and your lovely belly :)

    http://fashionistastyle1.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Estás guapísima, el embarazo te sienta fenomenal!
    www.caprichosasyconsentidas.com

    ReplyDelete
  9. pretty coat! a bright-colored coat would definitely brighten my day on a rainy one!
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Me encanta tu estilo, este look es genial, adoro los colores claros y el abrigo es una monada

    Un besito guapa, me quedo por aquí porque me encanta :)

    http://conndenoemi.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  11. Adorable! Loving those pastel shades! ;)
    Trend-Mae

    ReplyDelete
  12. Nice outfit. Love the colors. :*
    Best regard,
    rinx
    Please do drop by my blog if you have some time at http://theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com :) You might find it interesting. Thank you. :)

    ReplyDelete
  13. This coat is so pretty I love the color!

    genesisfashioncloset.blogspot.com

    Check out my new post!

    ReplyDelete
  14. Coat is stunning . xox

    http://www.rainbowsandunicornsblog.co.uk/

    ReplyDelete
  15. ¡Estás preciosa! El color rosa te sienta fenomenal. ¡Un beso!

    ReplyDelete
  16. Love the Jeans and your hair looks amazing

    http://www.makeupandbeautymayhem.com/

    ReplyDelete
  17. Such a pretty outfit, love the colors and the shoes are gorgeous,
    you look great :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    ReplyDelete