Friday, October 10, 2014

PRODUCTS I'M CURRENTLY LOVING

Hey everyone, happy weekend! For this weekend I wanted to share some of the products that I am currently loving, most of them are makeup some old ones and some new ones! So hope you guys have a great weekend and if you guys have any products that you are currently obsessed with I would love to hear about it! :)

Hola a todos, feliz fin de semana! Para este fin de semana he querido compartir algunos de los productos que actualmente estoy amando, la mayoría de ellos son de maquillaje algunos viejos y algunos nuevos! Así que espero que ustedes tengan un gran fin de semana y si tienen algún producto que están amando al momento me encantaría saber de el!




 I've been breaking out alot lately and this scrub save me! I love the smell, is very lovely I think everyone would like it, is very gentle on the skin and it leaves your skin feeling fresh and smooth!

Me piel ha estado muy mal últimamente y este exfoliante me salvo! Me encanta el olor, es muy bonito creo que a todos les gustaria, es muy suave en la piel y te deja la piel muy fresca y lisa!

Nvey blush 956 blushing dawn            Hard candy 128 bombshell                     

The first blush is from Nveymakeup in the color 956 blushing dawn it's a beautiful natural looking blush, it has a very pretty shine and looks beautiful mix with your bronzer! Also been loving the Hard candy blush, I use it more like a bronzer it leaves a very pretty glowing tan look! love.

El primer rubor es de Nveymakeup en el color 956 blushing dawn es un hermoso rubor de aspecto natural, tiene un brillo muy bonito y se ve todavia mas bonito cuando lo mezclas con el bronceador! También he estado amando el rubor de Hard candy, lo uso más como un bronceador te deja una look tan brillante muy bonito, me gusta mucho!

I use it all the time is great palette! and it's perfect for everyday looks!

Uso esta paleta todo el tiempo, los colores son super lindos y perfectos para looks de todos los días!

 This foundation is another product from Nveymakeup that I love! I will be doing a post very soon talking a little bit more about this brand. It's a light to medium coverage foundation great for dry skin, it leaves you with a pretty healthy glowing skin!

Esta base de maquillaje es otro producto de Nveymakeup que me encanta! Voy a hacer un post muy pronto y hablar un poco más sobre esta marca. Es una base de maquillaje con cobertura lijera a media ideal para la piel seca, te deja con una piel brillante y saludable!

I just got this nail polish not too long ago and I love it! It's a beautiful autumn color, for a fabulous price! :)

 Acabo de comprar este esmalte de uñas no hace mucho tiempo y ya me encanta! Es un hermoso color de otoño, Por un precio fabuloso! :)

Can't stop wearing these colors! I'm obsessed with the Rimmel lipstick as some of you guys know and have seen on my instagram! :) The lipstick lovely is very nice and natural color, is perfect for every day and leaves your lips very soft!

No puedo dejar de usar estos colores! Estoy obsesionada con estos colores de Rimmel como algunos de ustedes saben y han visto en mi instagram! :) El color lovely es muy bonito y natural, es perfecto para todos los dias y te deja los labios muy suaves!

Xoxo

25 comments:

  1. I love the lipstick and the nail polish colour! I understand why you like them :)

    Kisses, Kali
    | Kali's inspiration board |

    ReplyDelete
  2. Adoro esa laca de uñas, me encanta para el otoño. Y que decir de los labiales!!!!Besos Yael

    http://siemprehayalgoqueponerse.com/

    ReplyDelete
  3. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    www.fashionableperfection.com

    Love John Setrodipo

    ReplyDelete
  4. Love your products. I really like the Naked palette. Great post.

    LEJA

    ReplyDelete
  5. Hello,

    Very niiiice ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  6. I have to try the lipsticks :)

    genesisfashioncloset.blogspot.com

    Check out my latest post :)

    ReplyDelete
  7. Los labiales de Kate Moss para Rimmel London me encantan!! Tengo varios tonos y no los cambio por ninguno.

    Un abrazo.

    ReplyDelete
  8. Love that nail color...
    http://graveravens.com/

    ReplyDelete
  9. These all look great! I love the nail polish color. :)

    catscraftsncritters.blogspot.ca

    ReplyDelete
  10. Love the eye shadow pallet, the Neutrogena scrub is worth trying for me :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Me encanta la paleta. Los dos coloretes son preciosos y los dos labiales rojos ^_^ Unos favoritos geniales. Besiños.

    Estoy de SORTEO con 5 kits de Nail Art: www.ysilacosafunciona.com

    ReplyDelete
  12. Thanks for sharing info...I am also currently obsessed with red lipstick ;-)

    P.S Thanks a lot for your comments on my blog...new post is now live...

    http://www.fashionpumpkin.com
    Please follow me on Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/12565769

    ReplyDelete
  13. Great products, The Naked 1 is one of my favourite palette!!!

    Kisses

    Tiff

    http://mabulledepensees.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  14. I loved all products.
    Already follow :)
    Good weekend
    Kiss
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  15. Love the nail polish shade. Great for winter :)
    Nilla Forever

    ReplyDelete
  16. hi dear! thank you!your blog is really nice too!alredy following you! it would be perfect if you could follow me back!kisses!:)

    www.fashionizein.com

    ReplyDelete
  17. Great blog!!! Love your lipsticks and nail polish! :) I'm following you on GFC and Bloglovin and I hope you will follow me back! :) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. great products. i really want to try the neutrogena scrub since i break out often.

    www.simplymee89.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. great palette! You can use them every day.
    Thanks for visiting :) xoxo

    ReplyDelete
  20. I am loving wine colored nail polish now too! And the Kate Moss lipsticks are some of my all time favorites for fall time!

    www.lawsofbeauty.com

    ReplyDelete
  21. me encantan los labiales, últimamente estoy adicta a ellos y sobretodo los oscuros! saludos

    ww.chicpineapple.blogspot.com

    ReplyDelete