Wednesday, October 15, 2014

NVEY ECO COSMETICS!

Hey girls today I want to tell you about Nveyeco cosmetics! I got the chance to try these makeup products and I want to tell you guys my favorites! Nveyeco is a 100% natural and organic - also NATURE and NSF Organic Certified brand. It is not tested on animals , and is chemical free - boasting high volumes of botanical extracts and powerful antioxidants. It is a safe, ethical, functional, and environmentally friendly cosmetic for consumers. You can find these products and more solely at Ulta.com!

Hey chicas, hoy quiero hablarles de los cosméticos de Nveyeco! Me dieron la oportunidad de probar estos productos de maquillaje y quiero decirles mis favoritos! Nveyeco es un producto 100% natural y orgánico - también NATURALEZA y marca NSF Certified Organic. No se ha probado en animales, y es libre de químicos - que cuentan con altos volúmenes de extractos botánicos y antioxidantes de gran alcance. Es un cosmético seguro, ético y funcional, y el medio ambiente para los consumidores. Ustedes los puede encontrar exclusivamente en Ulta.com!

Here are some pics wearing these products! :) If you follow me on Instagram you have probably seen them before ;)
Aquí estan algunas fotos donde traigo estos productos! :) Si me siguen en Instagram es probable que las hayan visto antes;)
Moisture Rich Fluid Foundation here
This foundation is wonderful for dry skin. I have normal to dry skin and I it feel great on my skin. You can choose for yellow or pink undertone which I think is great! It gives you a light to medium coverage! I am wearing it on the second picture with red lips! It leaves you with a glowing and healthy look!

Esta base de maquillaje es una maravilla para la piel seca. Tengo piel normal a seca y yo la siento muy bien en mi piel. Ustedes pueden elegir el matiz amarillo o rosa, que creo que es genial! Te da  una cobertura ligera a media! Estoy usandola en la segunda foto con los labios rojos! Te deja con una piel radiante y muy saludable.
BB Creme  here
I am not a big fan of bb creams to be honest! I tried this bb cream and is very nice, gives you a light coverage! It's great for going to the gym or for a very quick application with a little bit of concealer
looks great for the day!

Yo no soy un gran fanatica de cremas bb para ser honesta! Probé esta crema bb y es muy agradable,  te da una cobertura ligera que en mi opinion es ideal para ir al gimnasio o para una aplicación muy rápida con un poco de corrector y lista para el día! 
Lip Lustre here
 I have on my face the lip lustre and the blush. The lip lustre is a very pretty coral color! It's not sticky and it gives you a very nice color with just the lip lustre. I love pink and coral colors on my lips, I think they look the best on me, so I am very happy that I got this color!

Tengo en mi rostro el brillo de labios y rubor. El brillo de labios es un color coral muy bonito! No es pegajoso y te deja un color muy bonito con sólo el brillo de labios. Me encantan los colores rosas y corales en los labios, Creo que se ven lo mejor en mí, así que estoy muy feliz de que me dieron este color!
 Blush here Color blushing dawn
  I been wearing this blush so much since I have it, it's so pretty! The color looks a little bit pinker on the pictures than how really is. It's the perfect natural color for when you have a very heavy aye look or for right now in the fall with a dark eyes and dark lips looks beautiful!

He estado usando este rubor tanto desde que lo tengo, es muy bonito! El color se mira un poco más rosado en las fotos de cómo en realidad es. El color es muy natural y perfecto para cuando se tiene una look de ojos muy fuerte o por ahora en el otoño con un ojo oscuro y los labios oscuros se ve muy hermoso!
 Lipstick  here Color Lovely
 I left my favorite for last! :) When I first saw this color I was not excited about it because is not the kind of color I like, until I tried it! Omg you guys I don't think I have been so excited about a lipstick for a long time like I'm with this one! One thing I love about this lipstick is how healthy makes my lips look, I have always had chapped lips and this formula feel great on my lips! Another think I love It's the color is so pretty and natural looking! I have on my first picture! I hope you guys can try these products or at least this lipstick because it's seriously so good!

Dejé mi favorito para el final! :) Cuando vi por primera vez este color no estaba entusiasmada con el porque no es el tipo de color que me gusta, hasta que lo intente! No creo que he estado tan emocionado por un lápiz labial por mucho tiempo como estoy con este! Una cosa que me gusta de este labial es lo saludable que hace mis labios ver y sentir, siempre he tenido los labios agrietados y esta fórmula se siente muy bien en mis labios. Otra cosa que amo Es el color, es muy bonito y natural! Lo traigo puesto en mi primera foto! Espero que pueden probar estos productos o al menos esta barra de labios porque es en verdad un labial muy bueno!

Xoxo

23 comments:

  1. Me encanta el gloss y el labial. Mi piel es grasa así que la base de maquillaje y la bb cream no serían todo lo buenas que deberían para mi piel. El colorete tienen un tono muy muy bonito. Guapa!! Besiños.

    Estoy de SORTEO con 5 kits de Nail Art: www.ysilacosafunciona.com

    ReplyDelete
  2. Que buena iniciativa eco! Me encanta el tono del blush!! :D

    www.paseandoamissreichel.com

    ReplyDelete
  3. great stuff dear! love it!

    Keep in touch Anni

    www.fashionhamburg.com

    ReplyDelete
  4. No los conocía pero hacen buena pinta!

    ReplyDelete
  5. These sound like really great products! I'd love to give them a try.

    ReplyDelete
  6. No conocía esta marca de productos pero tienen tonos preciosos!!

    ReplyDelete
  7. That red lipstick looks amazing on you!

    ReplyDelete
  8. That last pink lipstick is gorgeous! These are some really lovely makeup looks!

    Emily
    http://www.emilykatedale.co.uk

    ReplyDelete
  9. Love that pink lipstick and lipgloss! Great lip colors!

    www.lawsofbeauty.com

    ReplyDelete
  10. Looks like great products. I always love your makeup looks.

    x
    www.thecherryfactor.com

    ReplyDelete
  11. That lipstick on ya is bold and beautiful.

    missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  12. These products look great!

    genesisfashioncloset.blogspot.com

    Check out my new post :)

    ReplyDelete
  13. Your makeup looks so pretty!!
    I love it
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    ReplyDelete
  14. Really nice look! You are so beautiful, dear!
    Have an amazing day!
    <3
    http://theshimmeroflife.blogspot.de

    ReplyDelete
  15. Gorgeous make up!! love your eyes xxx
    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete
  16. perfect reviews xx

    claudiamedas.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Beautiful make up!!

    www.carolina-toledo.com

    ReplyDelete
  18. you are pretty
    fashionitazbybuiti.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. This is such a good brand ! Me an encantado los productos

    ReplyDelete