Friday, October 3, 2014

23 WEEKS!

23 weeks today! My belly grew much bigger this past week. I was about to put an outfit together with a couple of my normal jeans and I couldn't close them anymore, last week they were just fine! I have been feeling very sleepy lately and especially when I finish eating! I had a ultrasound the other day and everything looked great,  we got to see the baby drinking the fluid and moving his hands, its always so hard to see his face because he is facing the other way :) he is very shy! Hehehe...
Hopefully I can share a picture next time from the ultrasound. I have to say that so far I've been very lucky with this pregnancy. I am very happy and enjoying every second of it!

23 semanas hoy! Mi pancita creció mucho más grande esta semana pasada. Estaba a punto de poner un look junto con un par de mis pantalones vaqueros normales y ya no podía cerrarlos, la semana pasada me acomodaban muy bien! Me ha dado mucho sueño últimamente y sobre todo cuando termino de comer! Tuve una ecografía el otro día y todo estaba muy bien, llegamos a ver al bebé beber el líquido y moviendo sus manitas, siempre es algo difíciles ver su cara porque esta boca abajo y boltiando hacia el otro lado :) él es muy tímido! Jejeje ... 
Espero poder compartir una imagen la próxima vez que tenga una ecografía. Tengo que decir que hasta ahora he tenido mucha suerte con este embarazo. Estoy muy feliz y disfrutando de cada segundo!


16 comments:

  1. You're lucky :) Be happy with your family!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Awh, how great!

    x
    www.thecherryfactor.com

    ReplyDelete
  3. Me alegro mucho x todo!!!a mi me pasó lo mismo,tuve un embarazo buenisimo,lo disfruté a tope!! Ahora tengo cnmigo un bebe precioso q el lunes hace 9 meses!!disfruta tu barriga guapa!!!

    ReplyDelete
  4. ¡Ooooh! Cómo me alegro que todo vaya muy bien con el bebé y sí, suelen decir que la panza de repente crece sin darse cuenta :)

    Miriana's World Blog

    ReplyDelete
  5. so good that you're enjoying your pregnancy, can't wait to see the pics

    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Guau!, qué barriguita!, espero que estés disfrutando del embarazo y que todo siga igual de bien :)

    Besotes!
    Marga

    ReplyDelete
  7. Aaaaw you are so lucky :)
    Wish you all the happiness :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Que barriguita y que guapa estas.
    ¡Enhorabuena y espero que nos cuentes mas cositas de este embarazo! (:
    Un besito

    www.doblebelleza.com

    ReplyDelete
  9. Great to hear you and baby are doing great.
    -B
    heelshandbagsandhormones.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Glad everything is going well with your pregnancy!

    genesisfashioncloset.blogspot.com

    Check out my latest post :)

    ReplyDelete
  11. your outfit looks so cozy! :D Los Angeles is going through a mini heatwave. ugh. it was starting to feel like fall two weeks ago and this dang heat wave started....oh the anticipation!

    xoxo

    www.ticklemebear.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Thanks for the lovely comment, love your blog

    Check me out!!!

    xx
    Tyana
    theluxedition.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Such a lovely outfit! I love how you style your pregnancy <3

    Beatriz || Classy and Trendy

    ReplyDelete
  14. so cute :) congratulations!

    Marta xx | martajustspeaks.blogspot.pt

    ReplyDelete
  15. wooow! I love your blog very much! just followed you on GFC!
    mary2be.blogspot.com

    ReplyDelete